Sărmăluțe în foi de viță

 De ceva vreme am început să asociez sărmăluțele în foi de varză cu sărbătorile de iarnă. Așa că, în pragul Paștelui, am decis să optez pentru varianta „verde” și primăvăratică: sărmăluțele în foi de viță.

  • 1kg carne tocată de porc;
  • 2 cepe mari, tocate;
  • 1 ou;
  • 2 borcane foi de viță;
  • 80g orez;
  • 3-4 linguri bulion;
  • 2 linguri ulei;
  • sare și piper.
    Am călit ceapa tocată și orezul în 2 linguri de ulei și apoi le-am scos într-un bol mare. Am adăugat și carnea tocată, oul, sarea și piperul și am amestecat bine. Am rulat frunzele de viță exact ca la cele de varză și am păstrat câteva frunze pentru pus pe fundul cratiței.
    Am așezat un strat de frunze, un strat de sarmaluțe, iarăși un strat de funze și iarăși sărmăluțe. La final am acoperit cu frunze, apă până la nivel și am dat la cuptor la 200 de grade pentru aproximativ două ore.
    După 2 ore am adăugat 3 linguri de bulion dizolvat în apă și două lingurițe de borș dizolvat în apă (eu am avut praf, dar merge și lichid).
    Am mai lăsat jumătate de oră la cuptor. Se servesc cu smântână deasupra și sunt genial de gustoase.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

@templatesyard